Melhaercan mineeeee kuzum RİSK varmıydi yoksa kendiliğinden mi gelişen bi olaydı doktora gittin demi rabbim sana bağışlasın inş çok zor bi durum bu haftalarda erken doğum olmaz inş canım dualarım seninle stres yapma lütfen
mineeeee Melhaercan riskin yoktu gayet iyiydi.doktora gidecen şimdi. İdrar yolu enfeksiyonun vardı iki hafta önceden olmuştu geçmişti ama bu sefer kırmızı lekelenme ler. dua edin lutfen
mineeeee EceAydn İyiki sizler varsınız bazen insanın en yakın arkadaşları bile umursamıyor inanın. Normalmiş gibi geliyor. Koyu kahve ve kırmızı akintilar im. İnşallah yarın bir şey cikmaz
mineeeee bebekte ve esinde bir şey yok Allaha şükür. Yarın idrar yolu enfeksiyonu icin tahlil verecem sabahtan