Denizi3535 Hayırlı ramazanlar kızlar Allah isteyen herkese nasip etsin🙏 Gelecek ay hayırlısı ile tüp bebek başlanca polikistik over hastasıyım doktor büyük ihtimalle dondurulmuş embriyo olur dedi .. Yumurta toplama opu sonrasında erken âdet olunur diye biliyorum bu adetten sonramı transfer oldunuz 2. Adettemi 🙏
Ozge-Ka Denizi3535 polikistikover olduğunuz için yumurta toplamadan sonra ohss olma riskiniz var o yüzden dondurulmuş yapmak en mantıklısı oluyor. Rahminizin dinlenmesi gerekiyor. Benim de aynı şekilde oldu hatta çok ağrım oldu opudan sonra ve fazlaca ödemim oldu. 2.adette de transfer yapıldı ve tuttu.
Badenbamqmq Denizi3535 canım doktor rahim duvarının kalınlığında gore ayarlıyor onu doktoruna güven inan hersey güzel olacak Allahin izniyle icini ferah tut, akisina bırak bu sürede
2oglusannesi Denizi3535 ilaclar ile baskilaniyor ona göre ilac veriliyor. Eger taze transfer yapilicaksa ona göre veriliyor yok dondurulup çözdrulecekse ona göre veriliyor ilaci da.. Bende pko + taze transfer oldum. Tuttu oğlum 2 yasina gircek.. 1 tane dondurulmusum vardi acele ettim sürekli rüyalarıma giriyordu bende gecikmeden transfer yaptim oglum bi bucuk yasindayken, o blastti cozdurunce kalitesi bozuldu ve tutmadı tabiki. Sonraki ay doğal hamile kalmıştım. Bu tecrübemden sonra dondurulmuş embriyo meselesine çok güvenmez oldum. Neden size dondurulmuş uygun görüldü ki acaba
Dnzglsm_123 Denizi3535 2. Adette transfer olmuştum ben, rahim dinlendirme yapılmıştı. Pcos var bende de çok yumurta toplanıyor o yüzden rahim dinlendirme demişti doktorum
ikizprensesannesi @Denizi3535 O biraz sizin durumunuza bağlı hangi ay uygun görürse o ay transfer ediyor doktor. Benim ilk transferim kasım ayı taze transferdi daha sonra iki adet gördükten sonra tekrar dondurulmuş embriyo transferim gerçekleşti. Aslında ilk ay olacaktı ama ufak bi kist oluşmuştu riske atmak istemediler. Hakkınızda hayırlısı olsun inşaallah hayırlı güzell haberler alın 🌸🤲🏻 Bi de şahsen dondurulmuş transfer daha iyi diye düşünüyorum çünkü opu işleminden sonra dinlenmiş olmak daha iyi🌸
Mzzz Benim ilk adetten sonra transferim oldu ama bu herkeste farklı diye biliyorum bende polikistik vardı yumurta çok toplandigin dondurulmuş transfer yapıyorlar😇🙏 ve evet opudan sonra adet kısa sürede oluyor ben 4-5 gün sonra olmuştum canım ve o adet ile transfer aşamasına gectik🙏
Denizi3535 Mzzz heralde rahmin durumunu ve kan sonuçlarınıza göre bu karar verildi kaç yumurta kaçıncı gün embriyo 😍
Ozge-Ka Denizi3535 37 yumurta toplandı. Sanırım 18.gün transfer yapıldı. Bu da rahmin durumuna göre karar veriliyor tabi kişiden kişiye değişir.
Heramm Bende pko luyum kasımda 10.kasimds toplama 15 da transfer oldum taze çok.sukur tuttu da Rabbım kucağımıza almak nasip etsin
Elif-kurt25 Kuzum yumurta toplama oluyor aradan bi hafta on gün filan geçiyor bi adet oluyorsun o değilde bi ay sonra tekrar adet oluyorsun ya o zaman gideceksin transfere dönmüş embriyo daha iyidir ben bir ay dondurdum onu transfer ettiler gerçi benim tek embriyo vardı oda tuttu şükür rabbim isteyen herkese versin 💕
Tansuisik Canım bende dondurulmuş embriyo transferi oldum , opudan sonra ilk adette yerleştirdik fakat bu kişiden kişiye değişe biliyor . Şükür benim 8 yumurtadan bi tane sağ çıkan oldu , onuda Rabbim nasip etti şuan 29. Haftamdayım çok şükür .
Tansuisik Denizi3535 yok canım adet olduktan sonra kan aldı benden sürekli değerlerim takip edildi ona göre her gün kan vermiştim , değerlerim uygun görüldüğü zaman doktorumla konuştuk şu gün geliyorsun transfer yapıyoruz dedim şekilde yaptık
Mzzz 2oglusannesi öncelikle pcoslularda çok yumurta toplandigi için ohss olma ihtimali yükseliyor ve değerlerde bozulabiliyor en azından adet ile değerleri normale getiriyorlar. Ayrıca doktorların videolarini izlerseniz dondurulmuş ile taze arasında hiçbir fark olmadığını anlarsınız. Böyle diyerek karşıdaki insanı strese sokabilirsiniz doktorlar bunu uygun görüyorsa herhalde bilmem kaç yıllık tıp okuyan adamdan iyi bilecek halimiz yok muhtemeldir ki sizin doldurulmuş yumurtaniz görünüş itibari ile kaliteli olsada çözüldüğünde bozulduğunda göre bı anormalliği olabilir ki zaten dondurulurken çok çok küçük ihtimal bozulabiliyor zaten bize imzalattiklari kagittada bu yazıyor milyonlarca insan var doldurulmus transfer olup tutan🙏
Badenbamqmq 2oglusannesi benim dondurulmuştu tuttu çok şükür herkesin durumu farklı doktor nasil uygun görürse ona göre karar veriyor taze dondurulmuş hiç farketmez Rabbım nasip ettikten sonra doktora güvenmek gerekir bu konuda
Denizi3535 2oglusannesi pco olduğu için büyük ihtimalle çok yumurta olucak seni riske atamam dedi canm