anapanda12 benim de 26+1 bugun itibariyle , aynen çok haklısınız, devamlı istirahat etmem gerekiyor ve ben de bazen bacaklarımı hissetmiyorum üzerine çok yatmaktan :)) çok da hareketlendi vuruyor baya , ilerleyen zamanlarda daha da sertlesecektir hareketleri tabi:)) ben hep sırt üstü yatardım onu en çok özledim şimdi yatamıyorum yediklerim geri geri geliyor sanki ondan dolayi