Sevdemmm41 Seyma-35 benim 14.10 oluyordu tansiyon ilacına başladık 18 haftalıkken protein kaçağı da var dün geceden beri 15.12 en son 17 cıktı acile gittim dil altı verdiler 14.9 düştü öle gidiyo şuan senin tansiyonda bişey yok ama sen genede dikkat et
adygepsase Seyma-35 senin gibi 13/9 13/8 cikiyor benimde , arada yukselmesi normal ama takipte kal dedi benim doktorum bu hafta da kontrolde yuksek cikinca kan sulandirici verdi ama tansiyon ilacina baslamadik sık sık ölçün tansiyonunuzu ve bi yere not edin
Anonim3447 Seyma-35 14 haftalıkken 18 leri gördüm ve ilaç.kullanamiyordum limonla düşüyordu elhamdülillah şuan uyum strese bağlı oluyordu