Bir_tirtilannesi Papatyamm09 ayy bendee ya kaç haftalık aşko ben 30.haftadayim saat başı gidiyorum malesef bende uykudan uyanıyorum koştur koştur tuvalete gidiyorum 😅 bebis baskı yapıyor idrar kesesine o yüzden çok fazla tuvaletimiz olmasa bile bize çok fazla var gibi geliyor 🙃
Ikioglusannesi Ayy bendedee aynı 34+3den bildiriyorum çok susuyorum özellikle gece beni bi yanma basıyor şu içince tuvalete gitmekten uyku uyumayi unuttumm bide her dk gidince sinir geliyoor
Arzuu-48 Ikioglusannesi off ben napim peki daha 19 haftalığım hamileliğimin başından beri sık sık tuvalete çıkıyorum 🤦♀️