Kafam çok kaşınıyor . Kime desem bitlenmissindr deyip dalga geçiyorlar ama asla bit olayi değil 😄😄😑 öyle çok kaşınıyor ki her tarafı kafamı koparıp aradım geliyor vallahi. Ben hayatımda byle kaşınma görmedim , kepek bile yok ki diyeyim o yapıyor . Sebep ne olablr ki ya hamilelikle başladım benimde .