Kızlar iyi geceler 35.hafta oldum bugün sun gece sirt ve bel ağrısı +sanciyla giriş yaptım çok fazlaydı kendimde bile değildim hemen muane yapıldı ve 1 parmak açıklık var dedi ne demek?
Yukarıya yatış verdi
Ciger gelistirici igne
Hap ve ampuller verdi 2 saat içinde sancim dindi şuan gayet iyiyiz tavsiyeleriniz neler ne kadar yatarız since sancim çıkmıyor artık açıklık cokmu