Selam kızlar,
Gelin çiçeği diye bilinen bitkinin bakımını internetten araştırdım ona göre baktım ama yine de soldu, baya kötü oldu. Bahçede toprağını havalandırdım acaba saksısı mı küçük geliyor anlayamadım çok anlamıyorum çiçek bakımından başka neler yapabilirim