Ozoooo evt zaten herkeste olcak diye bısı yok ama arkadaş saçma bulduğunu ve hıc duymadığını gormedıgını cevresınde dahıl soyledı bende gormemıs olabılırsın ama tıbben bu normal karşılanıyor dedi hanı bende farklı bısı demedim kımısınde olur kımısnde olmaz