Ayla63 Merhaba arkadaşlar ben 37+2 haftalık hamileyim,şuan sırtıma çok sancı giriyor kasık sancısı filan yok ama sırtımda çok ağrı giriyor sizce doğumum ne kadar kalmıştır bun doğumun yakın olduğuna mı işaretir
1prensannesiiiii Ayla63 39 dayım 37 den beri sırtım belim felaket ağrıyor daha gelen giden yok canım😆🤷
Burcumommm Ayla63 Benim daha erken haftalarda başlamıştı o şikayet doğum habercisi mi bilmem bence bebeğin büyümesi ile ilgili😊
ayse122 Ayla63 canım bende 37+4, benimde akşamdan beri belimde ağrı var, bir de damla.seklinde bı akıntı oldu, şu mu akıntı mı bilemedim. Şimdi hala devam ediyor, sen naptin