Sevda_gvn17 Kızlar 33 haftalık olduk belim çok ağrıyor sizinde öylemi acı var yürümekte bile zorlanıyorum
RuyaKuzey2534 Sevda_gvn17 Benim belde olan oluşan heryerim ağrıyor. Birde biraz oturup kalkınca gacır gucur ediyor sanki 😀😀 Fenalardayım bacım