Sssaaa3 Ebrudeniz41 ben adetime 5 gün kala yaptım silik çizgi çıktı canım bir kaç gün sonra dene bence
Ebrudeniz41 Sssaaa3 sabredemiyorum çok heycanlıyım da ilk hamileliğim olucak Allah nasip ederse o yüzden sordum teşekkür ederim