Arkadaşlar bişe sorucam sorduğum hastanelerde doğum yapanlar yada net bilgisi olanlar vardır illaki aranızda.32 haftalık oldum ilk doğumum epiduralle sezeryan oldu 2018 yılında şimdide aynı şekilde istiyorum doğumu fakat refakatçi olarak eşim kalacak tek kişilk odası varmı bu hastanelerin biliyomusunuz???