Kızlar 20 haftalık hamileyim ve tam 20. Haftada TSH 4.8 çıkmış doktorum neden şimdiye kadar bakılması dedi ilaç başladı eutrox 25 mg ama şimdiye kadar neden bakılmadı deyince ben korktum ağladım kahrettim kendimi buraya yazmak istedim lütfen içimi rahatlatın nolur bebeğğme bir şey olmuş mudur 😭