Kızlar 39 yaşındayım amh sonucum geçen ay adet günümde yaptırdım 0.11 di hapla korunuyordum ve bıraktım. 25 günde bir muhakkak adet olurdum. Sat 16 mart ve halen adet olmadım. Bugün beta verdim 0.100 çıktı. Ne oluyor anlayamıyorum. Usg den baktı bir sıkıntıda yoktu. Sancım da yok anlayamıyorum lütfen cvp yazın