Merhabalar . Benim 2. Gebeliğim 7+2 den herkese selam . Öncelikle ilk gebeliğimde prilam Dr kullanıyordum etki etmişti sadece kullanmadığım zaman 1 gün kusardım . Ama o gün geçerliydi . Doğuma kadar bu şekilde ilerledi . 2. Gebeliğim öğrenir öğrenmez kusmam başladı zaten bu şekilde anladım ama bu sefer prilam Dr kullansam 3-5 kere illa ki kusuyorum doktora gitmeme de baya bir zaman var önerisi olan var mı ? Özellikle bu istifra ederken karnımda yumruk gibi bişeyi hissediyorum.