Kızlar yardım edin ya varya gece gece sinirden patladım. Bebeğim 3 haftalık ama bi türlü sütüm yetmedi her naneyi yaptım ama yok. Mama başlattı doktor, dr browns geniş ağızlı ile sma optipro vermeye başladık. Herrr gece sabaha kadar gaz sancısı çekti. Mamadan sandık önce, ama sonra biberondan olabileceğini düşündük.
O biberondan çok hızlı içiyor 60 ml resmen 5 dakikada bitiriyor. Hava yutuyor haliyle ve sürekli kusuyordu mamadan sonra. Gluk gluk içiriyordu peşpeşe. Bende acaba biberondanmı deyip e bebekten aldığım baby plus biberonuyla vermeye başladım mamayı. Gaz sancısını büyük ölçüde azalttı çünkü mamayı toplam1 saatte içiyor. Hem biz illet oluyoruz hemde bebek. Çek çek çek gelmiyor yorulup uyuyor yarısında. Sonra gazıydı uyanmasıydı tekrar veriyoruz 1- çocuk uykuya dalamıyor, 2- uyuyana kadar ve mamayı full verene kadar diğer mama saati geliyor. Böyle boktan bi biberon ucu yok. 0-6 ay yazıyor birde, daha bizimki huysuzlanıyor az aktığından, 6aylık bebek illet olur onu içerken.
Bana güzel bi biberon önerisi yaparmısınız? Çok fazla hızlı içemeyeceği , bi 50-60 ml sütü 20-25 dakikada içebileceği bi biberon arıyorum.