Ben günde 2 paket alıyordum yani hamilelikte tek paketi geç 4-5 tane içtiğim oluyordu şimdi 8 haftalığım paket bile almıyorum eşime diyorum bana günlük sen bırak 5 tane felan bırakıyor baktım onu içiyorum azalta azalta 2 tane bırakıyor bazen 1 tane içiyorum baya azalttım bıraktım neredeyse ama bırakamıycam sanırım mide bulantımdan dolayı azalttığımı düşünüyorum ve artık çok aramıyorum öyle azaltmak istiyordum zaten nasıl oldu bende anlamadım isterseniz sizde başarabilirsiniz