gokcesgoktas Ultrasonda bebeğin kaç cm olduğunu nerden göreceğiz arkadaşlar elimde 2 tane ultrason resmî var ama bir sürü sayı var hangisinde yazıyor acaba ??😍
Likayolcusu gokcesgoktas kaç haftalık belirli bi haftadan sonra fl yazan sayıyı 7 ile çarparak buşabiliyorsunuz boyunu yanlış hatırlamıyorsam öyleydi🥰
Fulyacoban gokcesgoktas ultrason kağıdında fl olarak yazan değer boyu oluyor onu 7 ile çarpacaksın o şekilde bulabilirsin
Dark gokcesgoktas 20. Haftadan sonra genelde fl değeri 7 ile çarpılıyor. Bebeğiniz şuan ortlama 3 cm civaridir. O da crl harfleri olması lazım diye hatırlıyorum yani baş popo mesafesi
Busel gokcesgoktas crl yazar o haftada daha bebeğiniz fetus bebek sayılmaz o yüzden 2 3 cm biseydir😂 kucucuktur kiz daha o susam kadar hadi bezelye olsun 😂 o haftada kg ve boy bakılmıyor pek canım
nevzatbaskomser gokcesgoktas o zaman bebeğiniz 105 cm bana az kalmış 😃 Şaka tabi daha minnak boyu ölçülmez baş popo arasını ölçüyo doktor
Fulyacoban Dark evet ben cevap yazdığımda haftasını sormamıştım sadece nereden bakılması gerektiğini söyledim 🤗
Busel gokcesgoktas olsun 20.haftadan sonra bebek kgsi ve boyu söylüyorlar genelde kuzum ultrasin kağıdında da yazıyor kagitin şekli bile değişiyor o haftadan sonra