Shdskr Ben set olarak gri rengini aldım ve gerçekten çok çok güzel, kaliteli görünüyor. Ama durum şu ki doğumdan önce denemek istedim ve birkaç defa hamilelik dönemimde kullandım. Çok üzülerek söylüyorum ama fermuar kısımları deforme oldu, çantanın resmen şekli kaydı, üst tarafı çökme yaptı. Birkaç defa acaba üretici firmayla iletişime geçsem mi dedim ama kesin tüketici hatası derler ve canım sıkılır diye geçmedim. Şiödi bu çantanın içine tonla bebek eşyası koycaz biz dimi? Birkaç parça taşıyıp bu hale geldiyse içi dolu dolu olduğunda ne olacak çok merak ediyorum. Tasarımı, görünümü, Vegan deri olması ve derinin kalitesi acayip güzel ve cidden çok şık ama kullanışlı değil. Ayrıca bel kısmı boşlukta kaldığı için biraz rahatsız edici, birkaç defa da çantanın kolları çıktı (kopça kısmı bazen atıyor). Ben kullanım olarak çok memnun kalamadım yani, umarım siz kalırsınız. 🙏🏻