Babyykmz ayy Maşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah biz 33 haftalığız tavsiye üzerine çiğdem hanıma gidicem doğumumu kendisi yapsın istiyorum ama bakalım kabul edecek mi birde geç geldin falan demesinden tedirginim kimi doktorlar son haftalar gidince kabul etmeye biliyormuş herhalde 🤷🏻♀️ çarşamba günü için randevu aldım ilk kontrolüm olacak inşallah ne dersiniz kabul eder mi tanıdığınız kadarıyla 🤗