gulsumd1 31+1 30 dan sonra anladım agirlastigimi biraz iş yapsam yamuluyorum, belim kopuyor mesela saatlerdir yürürken penguen gibiyim adeta😅🐧
Nefes alisverislerim iyice derinleşti benimxe boğa gibi nefes alıyorum ve burnum geceleri ve sabah kalktığımda hep tıkalı. Gece de bu sebeple horlamalar başlamış sanırım eşim öyle diyordu😫