Edafmo Hanfnr_1 999 olanlardan tavsiye ederim saf gümüş olduğu için. Ebebekin kendi markası da en ucuz gümüş kapaklardan ben onu aldım kullandım memnunum
Edafmo Hzzz normalde ,37-38 den sonra önermişti doktorum ama erken doğum yaptığım için doğumdan sonra kullandım
Hzzz Edafmo aaa tam son 20 gun kala falan kullansak yeterli olucak peki ucu olmayan memişler için öneriniz var mı onu ne yapacağım 😔
buusur Yeni doğum yapmış arkadaşıma sordum iki gün önce kesinlikle 999 ayar al dedi sipariş vermiştim iade ettim ebebekten alacağım bende
Edafmo Hzzz ben silikon uç kullandım, kızım 2 aylık oldu ufaktan bıraktırmaya çalışıyorum kendi mememin ucu hala çıkmadı ama deniyorum😂