xbebegimx ferhpnar 2 gende pihtilasma var cnm benimde ayni genler arti bi gende daha heterozigot suan igne+hap kullaniyorum
ferhpnar arirangg hayır değilim bir oğlum var Eylül ayında bir kürtajım var kalp durması sonucu. Tekrar istiyoruz bebek geçen ay olmadı
arirangg ferhpnar O zaman gebe kaldığınız zaman elinizden geldiğince erken öğrenmeye çalışın. Öğrenince de hiç beklemeyin hemen doktora gidin. Ve gebeliğiniz anlaşılınca hemen iğne tedavisi başlatan bir doktorla ilerleyin. Kan sulandırıcı iğne kullanacaksınız hanile kalınca
ferhpnar arirangg inşaallah gebe kalabirim de. Hemen öyle yaparım giderim inşaallah. Şuan da coraspin ve folikasit kullanıyorum.
Papatyacm Benim de pıhtılaşmam var öğrenmeden önce 2 kez düşük yaptım gelişemediler malesef. Pıhtılaşma testini öğrenir öğrenmez ecopirin isimli kan sulandırıcı kullanmaya başladım. Çok şükür Şuan 9 haftamıza girdik.
ferhpnar Papatyacm bende hamile kalırsam iğne başlanacak galiba. Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah