Kumsala 20 hafta 1 günlük hamileyim hamileliğimin 12 haftasına kadar düşük tehlikem vardı şuan yok ben şen şakrak biriyim gülüp eğlenmesini seven koşmayı zıplamayı seven biriyim hep dizginlemeye çalıştım kendimi ama içimde ki çocuk izin vermiyor hayata bir defa geliyoruz sonuçta habire etraftan öyle oturma bebeğenine zarar koşarak yürüme bebeğine birşey olur onu yeme bunu yapma dans etme zıplama ne yapayım bende eğlenmesini dans etmesini seven biriyim sonra geçe tam yatacam aklıma geliyor ben bebeğime zarar mı veriyorum benim yüzünden bebeğe ne birşey olucak piskologisine giriyorum böyle bir çıkmazın içerisindeyim ya belki saçma ama ne bileyim
abilgen Kumsala bişicik olmaz, tehlike yoksa relax 30.haftadayım sabah 9 akşam 10 dışardayım, sıfır dinlenme full hareket, sapasağlamız çok şükür. Siz de gezin dans edin oynayın, size iyi gelen her şey bebeği psikolojik olarak besler 😍
HanifeAsya Kumsala bende senin gibiydim canım bol spor egzersiz yürüyüş birde bunlar vardı gebelik öncesi 5. Haftamda kanamalarım başladı 13. Haftaya kadar sonra dr risk geçti dedi bende biraz iş yapmaya başladım rahim kalınlığı azaldı sonra dedi ki sen gebelik boyunca birsey yapma artık birsey yapmıyorum evde geçen gün alışverişe çıktım biraz fazla yürüdüm bu mezde haftalar ilerleyince bebekte kasılmalar başladı 35 haftama kadar uzun yürüyüş de yapma ayakta kalma dedi vücut zaten alışkın olmayınca bu sefer ilerleyen haftalarda sıkıntı oluyor yani bunlar benim yaşadığım tecrübeler hareket etmeyi temizlik yapmayı bile özledim yani ama yeterki bebeğime sağlıkla kavuşabileyim
HanifeAsya Kumsala riskli gebeliklerde doktora danışarak ilerlemekte fayda var ben platese bile yazılmıştım risk yok dediği için sonra dr a bi msj atayım dedim 20. Haftalarımda sorayım dddim gitmeyin platese dedi
Kumsala abilgen İlk hamileliğim ve tecrübesizim o yüzden ister istemez korku oluşuyor ilk tekmeyi ne zaman hissettiniz acaba
Kumsala HanifeAsya Şuanlık çok şükür bir tehlikem yok ama bebeğim hep kasık altında toplanıyor ve baş aşağı duruyor doktorum normal dedi o yüzden korkuyorum
HanifeAsya Kumsala insan tedirgin oluyor canım ben daha önce 2 kez düşük yaptım hep bu hareketliliğimden dolayı ne yapalım Buda böyle geçsin diyorum
abilgen Kumsala haklısınız. 21. Hafta gibi hissetmeye başladım az az, şimdi ama çok hissediyorum. Siz başladınız mı hissetmeye?
MoonLighty Kumsala anladım, bende 19+4 teyim. Bende bazı günler hissedip bazı günler hissetmiyorum. Herkes normal diyor. Sanırım bir kaç hafta sonra iyice hissetmeye başlıcaz