Asfgjhdd__00 kadın doğum hekimi Nuh Mehmet Bey var , hamileliğimi ilk öğrendiğim zamanlar ona muayeneye gidiyordum. Aynı hastanede çalışan hemşire arkadaşlarım var çok kötü şeyler anlattılar. Aman deyim. Tek doktor binlerce hasta rezalet bı hastane. Hal böyle olunca Ankara’ya ailemin yanına geldim doğumu burada düşünüyorum doktorumu falan ayarladım. Erdem Başkent var özel muayenehanesi var o da 12 sene Ayvalık devlette çalışmış. Çok güzel ilgileniyor onu tavsiye edebilirim.