[silindi] Leylaates normal benim bebeğim tam 30 haftalıkken 1900 du 32 haftalıkken 2500 37 haftalıkken 3700
Hilalttk16 Leylaates 30+1 de gittim 1710 gram 40 cm di kilo olarak 1 hafta önden gidiyormuş 😅 sizinkide öyle
Leylaates Yaseminkadir normal o zaman kilosu benim şuan 😂 bana biraz fazla gibi geldide intarnettede araştırdım da ondan sormak istedim
Yaseminkadir Leylaates evet biraz normalin üstüne çıkıyor ama normal buradaki yazıları görmüştüm 2000 kilo bile üstünde olan var
Leylaates ZeMur biz iyiyiz o zaman 😂 kilo olarak iyi gerçi normal doğum değil ama çokta tombiş olursa kıyafetleri olmaz😂😂
ZeMur Leylaates Suan 36+5 iz. 36+0 da da 3 kilo olmuştuk heralde sizinkide bu civarda olur o zaman çokta tombik olmaz 🤭🐣
Leylaates Hilalttk16 yok 2. Hamileliğim ama insan yinde aynı heyecanı yaşıyor 😂 Kartepe’de oturuyorum