Ben 20 dakikada doğurdum :) kesisiz bir doğum olacaktı fakat kızımın omuzlararı takılınca kesi attılar
Normal doğum yaptım sancım vardı yüksekti hissetmiyordum kendi sancımla çok geç açılmam oldu suni sancı taktılar çok şükür onuda hissetmedim benim ağrı eşiğim yüksek doktor suni sancıyı bilmememi buna yorumladı en son doğum hızlansın diye su kesemi patlattılar hızlıca açıldım orada çok sancı çektim çünkü bebek baskı yapıyordu dogumhaneye aldılar birkaç ıkınma falan derken doğurdum rabbim şişede kolay doğum nasip etsin inşallah