Ilknursam İyi geceler anneler. Biz son 99 u gördük bu gece itibariyle. Temmuzda bizimle olacak inşallah bebeğimiz
casper12 oznuuraslan kızım olacak🙏🏻💕 tahmini dogumu 27 haziran . sezeryan olacagım ıcın 2. hamılelıgım
oznuuraslan casper12 evet benim normal olacak ikinci gebeliğim benimde. banada 10 Temmuz dediler ama öncede olabilir büyük ihtimal. Benimde kızım olacak ❣️
Ilknursam Benim de kızım olacak bu ilk hamileliğim normal mi sezeryan mı henüz belli olmadığı için temmuzda kızımın canı ne zaman isterse o zaman gelecek diye düşünüyorum 😄