Kızlar 13 haftalık hamileyim ama bu bir kaç gündür özellikle çok aşırı derecede duygusal ve patlamaya hazır bomba gibiyim hep gerginim her şeye kızıyorum başım ağrıyor sürekli gerginlikten bir şeylere sinirlenip kafayı takıyorum ve haliyle eşimle hep kavga halindeyiz malesef ki sürekli ağlıyorum. Acaba psikolojik olarak mı iyi değilim yada hormonlarda mı benim gibi olan var mı normal mi bu süreç😥