tazegebesss 2 gün sonra arttı. Ama daha önce 2.30 görüp reel olduğum oluyordu. Ben 30 unda verdim 1.20 idi. Zaten gebelik varsa 2 günde beta yükseliyor 1 inde tekrar verdim 12.58 di . Şimdi oğlum 7 aylık🥹 Rabbim gönlünüze göre versin, sağlıkla tez zamanda nasip etsin. Ne zaman versiniz betayı?