Selam kızlar ben doğurdum darısı size olsun inşallah 🙏 4 nisan akşam iftardan sonra sağ kasığımda beliren ağrıyla başladı her şey.. 36+2 haftalıktık ve asla doğum olacağı aklıma gelmezdi erken diye düşünüyordum doktorumla 18 nisan gününü seçmiştik üstelik ama kızım dayanamadı attı kendisini anasının kollarına 😅 neyse ağrım artmaya başlayınca hemen doktoruma yazdım hastaneye yönlendirip nst çekilmemi istedi hastaneye gittiğimde ilk nst sancı var fakat düzenli değildi daha sonra açıklık kontrolü yapıldı vajinadan (bence en en en zoru bu korkutmak istemem ama doğumdan daha zordu benim için) açıklık 1cmdi doktorum haftamızın küçük olması sebebiyle ciğer geliştirici iğne yapalım dedi normalde iki doz şeklinde 12 saat arayla yapılıyormuş. 2 3 saatte nst ile kontrol altında olmamı istedi zaten 1 saat sonra sancılarım daha düzenli olmaya başladı ve bebeğin başının kanala doğru ilerlediğini söyledi hemşireler. Ben zaten sezaryen istiyordum doktorumla tekrar konuşup sezaryane karar kıldık çünkü normal doğumu kaldıramazmışım kızlar sancı gerçekten çok zor 😞 yani herkesin acı eşiği farklı tabi ki ama ben yapamazdım🥲 sabaha kadar bekledik 6.30 civarında sezaryen için ameliyathaneye indirildim spinal anestezi yapıldı ve hiç hissetmedim ağrılı bir işlem değil bence sadece bebek çıkarken bi içim çekildi baskıdan dolayı ama inanın kısacık sürüyor sonra zaten o an dünya sizin için duruyor ve bebeğinizin sesini duyuyorsunuz mis gibi teni yüzünüze dokunuyor her acı diniyor🥰 çok yazdım kısacası sezaryenden sonra ağrı pompası takıldı sürekli ağrı kesici gidiyordu ve aralıklarla ekstra ağrı kesiciler yapıldı hiç ağrı hissetmedim ilk kalkış benim için kolay oldu sadece karnınızda haliyle bi değişiklik var o garip bir his yaratıyor ama ne kadar çok yürürseniz o kadar iyi toparlarsınız söylemi doğruymuş gerçekten bol bool su içtim ve filtre kahve tükettim hiç baş ve bel ağrısı yaşamadım merak ettiklerinizi sorabilirsiniz ballarım🤍kızım 10 günlük oldu kilo olarak 3100 gr doğdu çok şükür kuvöz ihtiyacı olmadı🧿
Öneriler:
Hastane için iki gecelik ve bir düğmeli alt üst pijama olmalı depend gerçekten çok işe yarıyor çoraptır hırkadır hiç kullanmadım hastanede bence gereksiz bebek için fazlaca bez ve kıyafet lazım çok çabuk kirlendi bizim ben özel hastanede doğum yaptım o yüzden kişisel bakım ve yemizlik için ürün öneremeyeceğim her şeyi hastaneden kullandım