Aynı problem bendede vardı canım bi sarı bi yesil akıntım geliyordu artık cok rahatsız olmaya başladım Dr gittim bir antibiyotik birde fitil verdi. Aslına bakarsan antibiyotik kullanma taraftarı hiç değildim Eşimin kuzeni de kadın doğumcu o bir zararı olmuycagını söyledi öylelikle içtim yanı sıra cok su tükettim ve gecti cok şükür