İlk hamileliğimde oğluma hamileyken ilk 3 ay bulantı ve son aylarda ayaklarımın şişmesi dışında rahat bir hamilelik geçirmişken şimdi ikinci gebeliğimde daha halsiz, bulantılarım daha uzun sürerek ağrılarım daha fazla geçiriyorum. İkinci hamileliğim de kız bebek bekliyorum belki cinsiyet farklılığının etkisi olabilir, her hamilelik kendine özgüymüş onu net anladım ☺️