Eda6 Bugün 35 olduk kızlar karnım bir anda sertleşiyor sanırım bu kasılma oluyo daha dün kontrol oldum her şey yolunda şükür ama bu durum olmamişti bugün oldu ilk defa bu normal midir sizce yaşayan var mı
ozgegundogdu1903 Eda6 benimde oluyor parmağımla tık tık o bölgeye vurunca dağılıyor kasılmalarınız düzenli olursa hastaneye gitmelisiniz dakika tutun düzenli oluyor mu olmuyor mu düzenli değilse normal demişti doktorum
Mamimamimami Eda6 bende bugün 35 oldum karnım semsert taş gibi bu normalmiş yani son haftalar böyle her hafta bebek 200-300 gram alıyor haliyle karın gerliiyor genişliyor normalmis özellikle akşamları oluyor bende
_nigarr24_ Eda6 korkutmayın kendinizi. Bebek yapıyor onu😄Bizde de aynı durum. Elimle masaj yapıyorum o bölgeye hemen çekiliyor🤣
Eda6 ozgegundogdu1903 off ilk hamileliğim olduğu için asla anlamıyorum ama duzenli değil gibi bilmiyorum ki
Duygunur007 Pozisyon değiştirin ağrınız ve sertlik olduğunu solunuza yatıyorsaniz saginiza dönün birazda geçecektir bu haftalarda normal çünkü artık yeri daralıyor
Duygunur007 Düzenli ağrı belinizden veya kasik bölgesinden tutar 😂 3 gebeliğim biraz tecrübe olduda 😂
Eda6 Mamimamimami Ayy inşallah öyledir. Benim iki hafta ileride gittiği için de biraz korku var acaba doğar mı falan diye
Mamimamimami Eda6 yaa benimde iki hafta önden 😁😁 ne tesadüf bakalım kaçıncı haftada doguracagiz erken doguracakmisim gibi bı his var
Eda6 _nigarr24_ aslında bı bölgede kasılması komple sertleşti böyle şimdiye kadar bölge bölge oluyordu
_nigarr24_ Eda6 Eda6 valla bende bölge bölge olmuyor,göbeğimin kenarında oluyor hep. Sanki karnım patlayacak gibi😂Yok yok korkulacak birşey değil,bebişler yaramazlık yapıyor sadece