Ecrinsmomm Merhaba anneler ben 33+5 haftalik hamileyim geçen hafta nstde sanci çıktığından ve Rahim ağzında kisalma olduğundan üç gün hastanede yattım taburcu edildim fakat iki gündür bebeğim hiç hareket etmiyor.sizce neden olabilir