Doktora her gittiğimde bişey söylemiyorlar normal yat dinlen kalkma diyolar acil.dede sebebine bile bakmadan direk yatış diyolar şuan Allah’a şükür yok öle bişey akintida bı gün oldu geçti enfeksiyon varmış bol su iç dedi doktor bakalım inşallah sağ salim alırız kucağımıza bebislerimizi