Aytekin1 Kızlar e bebekten gümüş kapak aldım göğsümün kahverengi kısmını tamamen kapatmıyo böylemi olması gerekiyo alırken sordum boyları yokmuş standartmış her yerini kapatmazsa sanki işe yaramaz gibime geldi olması gereken bu mu acaba
Ppzgz Aytekin1 bende e bebek marka aldım 38e girdim takmaya başladım bir haftadır gündüzleri uçları kapatsın yeter nemli bırakıyor bide meme ucunu sanki belirginleştiriyor
Aytekin1 mine3444 doğumdan iki hafta kadar önce takmaya başlamak gerekiyomuş emzirme sırasında oluşan yaralara iyi geliyomuş çatlamasını yara olmasını önlüyomuş burda çok övülüyodu bende aldım şimdiden 🙂
Aytekin1 Ppzgz ben daha 13. Haftadayım ama şimdiden çok kaşınıyo ve acıyo uçları erkenden aldım takarım diye memnun kalırım inşallah bende
Aytekin1 Youngplanner hiç duymadım bunu. Kullanma klavuzunda dediği gibi yapıcam ben ilk kullanımdan önce kaynatıp ayda birde karbonatlı suyla yıkamak gerekiyomuş.
arelbaby Aytekin1 teşekkürler bende alacağım 925 öneriyorlar ama bilemedim ikiside aynı işlevi görüyor sonuçta :)
arelbaby Aytekin1 kimisinde bir işe yaramamış görmüştüm daha önce postta ama önceden kullanmak gerekiyor tabi ki inşallah etkisini görürüz :) ben lansinoh ile kullanmayı düşünüyorum 😊
Aytekin1 arelbaby kremle kullanılması önerilmiyodu yine yorumlarda görmüştüm bi araştırın isterseniz 🙂