Lierac jeli ve ampülleri, kaşınmaya veya gerginleşirsem rahatlamama en iyisi weleda yağ formunda olan oldu şimdi kremini aldım yağına göre kremi daha uzun formlu kullanıma uygun gibi geldi, gün içinde cerave kullandım aklıma geldikçe. Clarins sadece göbeğe kullandım baska yere sürmedim. 33 haftayım su an çatlamaya yatkın bedenim o yüzden abandım biraz ben
Lierac ampüllerinden 2 kutu jelinden 3 kutu weleda yağdan 4 şişe, clarins 1 şişe kullandım ama su içmezsen istersen banyo et bunlarla sanmıyorum yarasınlar devamı nasıl olur bende bilmiyorum