Kızlar bu akşam başıma felaket bişey geldi bi kaç gündür oluyodu ve ağzımdan falan kan geliyordu bugün resmen oksijensiz kaldım astım hastasıyım ve 1 buçuk sene önce tüberküloz geçirdim atlattım akşam durup dururken fenalaştım ölüyorum sandım 20 haftalığım hastaneye gitmeye korkuyorum ama normal değilse gidicem mecbur ama normal mi diğer gebeliklerimde yaşamadım.