1prensesimm Ben de bugün bunu düşündüm, 26+4teyim, bazen karnım taş gibi oluyor geriliyor ağrı hissediyorum. Acaba bebeğin toplanması kasılma denilen şey bu mu yoksa bebek yer değiştiriyor karnım büyüdüğü için mi geriliyor anlayamadım. İlk gebeliğim de değil ama bilgim yok bu konuda