bsrguneri03 ben gebe kalmadan denemiştim toz şeklinde oluyor suyla kremsi kıvama getirip yapıyorsunuz ama kokusu çok kötü kokuyor 🤦🤦🤦 neyse ilk yaptığımda memnun kaldım ikinci yaptığımda alerji oldum ilk yanar gibi sızladı sonra kabardı genital bölgemm sonra bir daha denemedim genital bölge için ayağıma falan yaptım. Bence ne olur ne olmaz doktorunuza danışın çünkü mesela düşünsenize ben ozaman gebe olmadığım halde alerji olmuştum 🙄