Kpnk22 Merhabalar..30 haftalık hamileyim doktor bebeğimin kafa yapısının bı hafta önden gittiğini söyledi ilk defa bu durumu yaşayan var mıdır ,? Bı problem yok dedi ama yine de endiselendim
Karbeyazi25 Kpnk22 2 hafta önden gitmesine kadar normal sayılır 2 haftadan büyükse kafası araştırılır
Dfn_1303 Kpnk22 bebeğimin kafası hep haftasından 2 hafta önde gidiyordu. Bi sakıncası yok. Doktorumuz koca kafalı olacak babası gibi diye söyledi. 😀 kıyafet alırken çıtçıtlı alın sonra kafasına olmuyor. Benim oğlumda böyledi dedi. Kafası 2 hafta göbeği hep bi hafta önde gitti. Gayet sağlıklı. Pazartesi doğacak inşallah koca kafalı oğluş 😀
Birsenim Kpnk22 30.haftamda aynı şeyi söyledi ve ekledi tam kilo alma zamanı, kilo aldıkça eşitlenecek dedi. İçiniz rahat olsun
Kpnk22 Dfn_1303 acaba ilk takipten beri öylemiydi benimki ilk 30. Haftada böyle bidey söyledi ama insalalh dedeiginiz gibidir
Dfn_1303 Kpnk22 muhtemelen öyledir. Korkmayın kafasının büyük olmasından erkek kardeşiminde öyleydi. Küçükken yürürken kafasını taşıyamazdı. Kafa gövde getirir derler. Uzun boylu yapılı bi genç olacak ☺️ zaten sıkıntılı bi durum olsa doktorumuz söylerdi. Yaklaşık 15 haftalıktan beri öyle 🙃