Buse__ylmzz07 20 haftalık hamileyim sadece bu omzumda böyle bişey oluştu sebebini bilen veya yaşayan var mı
Virgohome Koyu iz var bendede gebeliğimin son aylarında farkettim işallah geçer kararma gibi aynı göğsümün kenarlarında koltuk altımın yanına doğru uzanmış baya normal diye okumuştum ama işallah geçer
usenmedimyaptimbirvelet Buse__ylmzz07 anaa hamilelikte benimde elimde çıkmıştı herkese sorduğumda cinler kına yakmış sana derdi hahshd düğünlerine gitmişim güya rüyamda,öyle bir şey yok tabi de benimki geçmişti 1-2 gün sonra belki sizinkide ondan olabilir
BusraMece Buse__ylmzz07 mantar canım bu benimde omuz ve göğüs çevremde vardı kaşıntı vs hiç bir şey yok doktor travazol verdi anında geçirdi. Leke gibi duruyordu bende mantar değildir diye düşünmüştüm ama mantarmış
ozi086 Mantar diyorlar buna bende de vardı kaşıntı vs bişey olmadan kendiliğinden oldu sonra ilaç verdiler onlarla yıkandım o kremleri sürdüm geçti
_Kubraaa_ Hamilelikte doktorun size verdiği ilaçların yan etkisi bu, alerji yapmış, vitamin olur yada herhangi bir ilaç. Şuan neyi kullanıyorsanız doktorunuza danışarak bırakın, izler geçecektir.
_Kubraaa_ @"Buse__ylmzz07″tek yerde olabilir. Aynı izler hamile arkadaşımda çıkmıştı. Meğer doktorun verdiği folik asit ilacı ona yan etki yapmış. İlacı bıraktığı an düzeldi. Başta ondada sende ki gibi azdı. İlaca devam ettikçe vücuduna yayılmıştı. Dikkatli olmanızı tavsiye ederim