derya_16 Kızlar gebelik için tedaviye başlıcam. Adet olmak için tarlusal kullandım. İlaç biteli bugün 4. Gün hala adet olamadım. Kaç gün sonra olur, normal mi bu? Zaten ilaçsız hiç olmuyorum🥺
Gamzealptkn derya_16 ben 2 tablet kullandm 3.gün adet oldm kutu bittikten snra bi hafta bekleyp 2.kutuyu veriyolar doktorlar ama geçen ay bnm adetm gecikti kan verdm negtf geldi doktorumu aradm ben tarlusal yazmıyorm test negtf çksa bile 2-3 gn snra poztifleşebiliyr tarlusal alma duphastn kullan gebelk varsa bile düşük yaptrmıyr demşti yani bazı doktorlar tarlusal yazmıyor bi kaç gn bekle bnce olmazsan ikinci kutuyu alırsn bi kere kullanmşsn artk