Ecece ben hamile kalmayı düşündüğüm an gidip almıştım eczaneden kendi kafama göre içinde folik asit iyot ve b12 vardı . Zaten 1 aya hamile kaldım çokta düzenli kullanmadım birde imom kullandım devamında bi 20 gün kadar o kadar onuda dr a söyledim tamam dedi yani çok isimlere takılma