Merve_vrl Ben zaten düzenli yürüyüş ve spor yalan biri olarak hiç bırakmadım diyebilirim. Şuan 13+5 im hâlâ her gün en az yarım saat yürürüm. Bunun başlama zamanı yok bence,tabi riskli olunca doktorun tavsiyelerine de uymak gerekir diye düşünüyorum.