Kizlar yeni katildim aranıza bugün ikinci çizgiyi silik olarak gördüm 2.gun gecikme yaşadım ve ikinci bebeğim oğlum şuan 33 aylık doğana kadar 3 buçuk yaşında falan olacak zor mu olur nasıl olur yaş farkı iyimi aralarındaki o kadar soru çarkı aklımda