ErhanKubra Kızlar 15 haftalık hamileyim bugün göbek deliğimin etrafında karıncalanma bi şey varmış gibi bi his var bu bebek mi neden böyle oluyor acaba doktora gitmem gerekiyor mu normal mi bilgisi olan yardımcı olabilir mi
Ao526- ErhanKubra Gayet normal, bebiş büyüdükçe karnın geriliyor ve bebiş yukarıya doğru çıkıyor 😍. Tabi çok uzun sürer rahatsızlık hissin devam ederse doktorun ile iletişime geçmelisin