Ssemmm emel peri canbolat ben doktorumu sevdim ilgili ama hastanenin ilgisini tam bilmiyorum 36+3 haftalığım normal isteğimle gidiyoruz 37. Haftada 4 gün sonra yani çatı muayenesi yapıp ona göre sezeryan mı normal mi ilerleyeceğiz herhalde siz araştırdınız mı daha önce ebeleri frlsn nasıl acaba